Zaměstnanec by měl věřit tomu, co jeho firma dělá

#duveravprodukt

Ti, kteří pracují pro svůj love brand, mívají v práci i lepší výsledky. Zaměstnanci, kteří své nadšení pro produkt a značku přenášejí na zákazníky, pak mají pro firmu cenu zlata. Jak udělat z prodavaček ambasadorky značky?

Barbora Starynec, HR Business Partner

Když jsme si s Bárou před pár lety poprvé povídali o tom, co všechno v ECCO dělají pro to, aby zaměstnanci rozuměli filosofii značky, jak je vzdělávají v oblasti produktů, spadla nám čelist. Bára má v retailové síti ECCO na starost Employer Branding a jako regionální HR business partner pečuje o zaměstnance v celé východní a jižní Evropě.

ECCO (KRM AG)

Tato původem dánská společnost vyrábí úžasné boty a módní doplňky. Své produkty designuje, vyrábí i prodává ve vlastních obchodech. ECCO založil v roce 1963 Karl Toosbuy. Jeho krédem, kterým se společnost řídí dodnes, bylo „Bota se musí přizpůsobit noze, ne noha botě.“