Jak vytvořit celostní strategii a vtáhnout do ní všechny lidi

#spolecnacesta

Za rok narostli o 50 % na 150 lidí. Potřeba udržet kulturu ve firmě, která působí ve třech lokalitách, začala být naléhavá. Řešením měly být firemní hodnoty. Nakonec vznikla celostní strategie, propojující byznys, lidi a kulturu, která se vešla na jednu stránku.

Jiří Vytlačil, CEO

Není úplně obvyklé, aby se šéf firmy zajímal o lidi a kulturu stejně hodně jako o výsledky. Stejně jako není tak časté, aby se lídr dokázal před svým řídícím týmem bez okolků obnažit, říct já nevím a požádat o pomoc. Jirka Vytlačil takovým lídrem je.

Axians

Axians pracuje na tom, aby se stal vyhledávaným zaměstnavatelem v ICT oboru v České republice. V tomto roce si dali za cíl, že celostní strategii firmy bude rozumět 95 % zaměstnanců. A stejně tak ví, jaké kroky k tomuto cíli vedou ve střednědobém horizontu.